Let op! Geld lenen kost geld
WFinance

Wil je Gespreid betalen? Vul dan je e-mailadres in.

Hoe werkt inloggen?

Om gebruik te kunnen maken van Gespreid betalen via WFinance kun je bij ons inloggen met je Wehkamp account.

Ben je nog niet bekend bij ons? Dan vragen we je een account aan te maken. Hiervoor maken we gebruik van iDIN.

Veelgestelde vragen

WFinance is een handelsnaam van Wehkamp Finance B.V. Als je bij BCC gebruik maakt van Gespreid betalen met krediet, dan sluit je een kredietovereenkomst af met Wehkamp Finance B.V. Hiervoor heb je een Wehkamp account nodig.

Je betaalt je maandbedrag aan Wehkamp Finance B.V. Dit kan eenvoudig met automatische incasso of iDEAL via Mijn wehkamp. Heb je al een automatische incasso, dan wordt je nieuwe maandbedrag na het eerstvolgende rekeningoverzicht geïncasseerd.

Heb je nog geen Wehkamp account, kies dan voor Gespreid betalen aanvragen. Na het doorlopen van de stappen kijken wij of het mogelijk is om je gewenste aankoop bij BCC gespreid te betalen.

De limiet van je kredietovereenkomst wordt geregistreerd bij Bureau Krediet Registratie (BKR) als deze hoger is dan 250.- (positieve registratie). Als je de limiet van jouw kredietovereenkomst terugbrengt tot 250.- of lager, dan melden wij jouw kredietovereenkomst af bij BKR. In het geval van een betalingsachterstand van meer dan 3 maanden wordt daarvan ook een melding (negatieve registratie) bij BKR gedaan. Let op: een negatieve registratie bij BKR kan gevolgen voor je hebben bij bv het aanvragen van een hypotheek.

We maken gebruik van functionele cookies om onze diensten mogelijk te maken. Cookies zijn nodig voor het aanmaken van een nieuw account en/of voor het doorlopen van de kredietprocedure. Ook kunnen wij cookies gebruiken voor analytische doeleinden. Voor meer informatie klik hier.